:: Search ::

Tuesday, December 23, 2014

Im back again

Begini lah aku, kembali semula menulis setelah beberapa tahun blog ini dibiarkan kesunyian. Entah2 selepas ini akan ditinggalkan lagi utk beberapa tahun. Tapi aku akan cuba juga utk kemas kini setakat yg aku mampu buat para pembaca. Dulu zaman belajar boleh la nak update tiap2 hari. Tapi bila dah bekerjaya ni masa sentiasa x mencukupi.

Semalam aku baru pulang dari Sydney, mmg terasa kepenatannya. Tambah plak dgn perangai rakan kerja yg bermacam ragam membuatkan emosi turut merasa keletihan. Mujurlah aku ni seorang yg penyabar. Huhu

Hari ini aku cuti bekerja, baring2 di atas sofa, merehatkan badan dan minda sebelum memulakan lagi perjalanan ke Colombo esok malam. Akan kembali ke tanah air di hari yg berikutnya betul2 di pagi Krismas. Kepada teman2 yg menyambut hari natal, semoga berbahagia bersama keluarga dan Merry Cristmas!

No comments:

Post a Comment