:: Search ::

Thursday, May 13, 2010

Sayu...

Hidup ada kalanya di atas, ada kalanya di bawah. Sentiasa berubah-ubah. Kegembiraan x datang tiap2 hari, begitu juga dengan kesedihan. Itu sudah lumrah...

Ntah mengapa aku merasa hidup ini semakin sunyi... sepi... kosong... kegembiraan yang dahulunya aku nikmati kini pudar... dan hampir hilang. Sampai bila aku begini? Hidup seorang diri... keseorangan di rumah tanpa teman. Kadang kala aku duduk berfikir, sampai bila nasib aku sebegini, dan bagaimana nasib masa depan aku nanti.

Aku kini hanya mengharapkan kasih sayang teman2... yang cuma sementara itu. Kadangkala menumpang kasih dari keluarga angkat aku. Terharu dengan semua itu. Apa2 pun hidup harus diteruskan. Terima segala kenyataan. Aku hanya mengharap cinta yang aku impikan itu tercapai juga nanti. Kalau bukan sekarang, mungkin suatu hari nanti. Aku akan tetap menunggu. Semuanya kerana aku sayang Kamu. :')

3 comments:

  1. insyaallah ..kalau kita bersabar pasti sesuatu yg baik akan dtg pada kita.. mcm tu juga dgn kamu.. sabar ye..ketahui laa tuhan tu sentiasa mendengar ..


    Salina..

    ReplyDelete
  2. Ajib, mungkin tak mudah untuk ajib percaya sekiranya adam cakap yang adam faham sangat-sangat apa yang ajib katakan. Tapi adam tahu apa yang bergelora di hati ajib, dan apa gelodak yang berkocak jauh di lubuk jiwa. Cuma adam harap segala yang ajib rancang, buat dan pernah lakukan, ajib serahkan kepada Dia. Gerak hati adam kata ajib ada something yang sama dengan resah gelisah dalam diri adam dan harap ajib faham apa yang adam maksudkan.. Anyway be better ok !cant wait to read your blog again!

    ReplyDelete
  3. berbanyak bersabar..biasalah..lumrah hidup.. betul ckp adam 2... ape pn ajib msty kuatkan smgt n yakin pada diri sdri..tabahkan hati utk menempuhi sgla dugaan dan ujian :) mgkn disblik kjdan ni ada hikmahNya.. Allah Maha Mengetahui sglanya.. :)

    ReplyDelete