:: Search ::

Saturday, March 06, 2010

Kecewa....

Tak tau lah aku mcm mana nak mulakan penulisan aku di dalam blog ni, dah lama sgt aku tinggalkan sejak aku mula bekerja pada tahun 2005. Tapi geram punye pasal, hampa... + sedih.... rasanya perlu jugak untuk aku memiliki sebuah blog. Teringat aku di zaman universiti, di sinilah aku selalu meluah perasaan, follower pun not bad, ::ajeeb-online:: hehehe ingat lagi.... now im back!

Aku geram... aku hampa,kecewa dan aku sedih... di dalam kurungan (aku berkecil hati) ... :(

Aku syg akan cinta aku. Dulu dia panggil aku Bee... then aku panggil dia Ayang. Sweet.... tapi tak lama selepas tu die tukar lagi. Now die panggil aku Papa, aku plak panggil die Mama. Urmmm too sweet la plak. Tapi aku ikutkan saje, janji dia suka... aku pun suka.

One thing aku tak faham pasal Mama, aku tak tahu ape yg Mama nak? Aku tak tahu die nak teman hidup yang bagaimana? Aku ingatkan... ada nya aku, hubungan kami akan selalu bahagia. Tapi fikiran aku agak meleset, asyik2 bergaduh ada la. Penghujungnya, aku yg akan dipersalahkan, kononnya aku cemburu membabi buta.

Ingin je aku cakap pada Mama, seseorang x akan cemburu sampai tahap tu kalau kekasih dia suka buat hal. Sebab sayanglah... aku cemburu mcm tu sekali. Aku cuba juga kawal... kononnya xnak cemburu cemburu... tapi xleh... xleh sebab Mama yang buat hal... urmmm... cuba ikut je kata aku... kan senang. Kalo xnak ikut pon, drama la sket aku bukan tahu pon dia akan betul2 ikut kata aku. Urmmm... ntahla. :( aku ni over sangat ke?? aku suruh ikut kata aku, bukan maksud aku nak mengarah... tapi sebab aku concern. Kalo dah aku suruh tido sebelum pukul jam 3 pagi... pergi je la... ni nak melawan jugak, tido sampai 6...7 pagi, salah ke aku?? Aku cuma risau kalo Mama tu sakit. Tu jer... nanti mula lah dia mengadu... sakit kepala la, letih la... ape la... akhirnya Mama kata aku mengongkong die padahal aku ambik berat pasal dia. :( aku sedih lagi...

Aku tulis blog ni, cuma nak nasihat pada Mama, aku cemburu kerana Mama yang mulakan. Kalo di facebook tu, asyik asyik nak syg org itu, nak syg org ini, aku pun jadi fade up. Abis aku ni siapa? Semua org yg die suka, die akan panggil syg. Pastu mulalah nak bermanja... eeee aku geli la.... Manja2 tu sepatutnya dengan Papa jer, bukan dikongsikan dengan org lain! Bila aku nasihat... mama akan cakap... "alah... main2 je la.. papa ni cemburu tak tentu pasal!!" . Hello.... sape yang tak cemburu kalau dia dah panggil org lain cayang la, papa la...@#$%^&*. Org lain pun berkasih syg jugak dalam facebook tu, tapi xde lah liar mcm tu. Dia tu harus sedar dia tu sudah berpunya. Huffttt. Tapi... kalaulah dia x menggatal macam tu, aku xkan cemburu sampai tahap ni kot :(

Hahhhhh... aku tarik nafas panjang2 kemudian perlahan lahan aku lepaskan. Lega sedikit rasanya. Sekarang aku dah mula malas dengan hubungan seperti ini. Aku dah beri 101% komitmen, tapi masih ada lagi yg tidak menghargai. Aku cuma tidak mahu membuang masa dengan org yang tidak menjanjikan apa2 buat aku. Tapi sekarang, aku masih lagi boleh bersabar, tengok lah nanti bagaimana ceritanya. Sebab aku sayang... aku teruskan.

Cuma satu je aku nak pesan pada Mama, andaikata suatu hari nanti, kalau tidak ada lelaki seperti aku di dalam hidup Mama...harap Mama x menyesal, tetapi kalo Mama berjumpa yang lebih baik dari aku, aku akan doa kebahagiaan Mama. Salam :(

1 comment: